Dag 6: White water tubing, Loch Morlich en opweg naar Inverness

23 mei 2018 - Aviemore, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen in alle vroegte op te staan om zo snel mogelijk uit de MacKenzie Highland Inn te vertrekken. Wat een nare nacht hebben wij hier gehad!

Maar, ook leuk nieuws: wij gaan white water tuben!

Eenmaal bij Full on Adventure aangekomen (dit was nog geen 3 minuten met de auto) werden wij welkom geheten door Joe, die ons voorzag van wetsuits, sokken, schoenen en een helm voor in het water. Eenmaal omgekleed gingen wij mee in de Jeep richting de rivier, een rit van ongeveer 20 minuten.

Hierna moesten wij nog een klein kwartier klimmen en klauteren met de opblaas band, en uiteraard ging ik languit over een steen inclusief band :P Het zal niet..

Na een uitgebreide uitleg van Joe gehad te hebben over de tube, de rivier en veiligheidsvoorschriften, gingen wij dan eindelijk het water op.

Zoals de meeste van jullie weten gaan Mike & ik op vakantie altijd een keer raften of kanoën, wij zijn echte waterratjes! Deze keer dus totaal iets anders, maar zeker niet minder leuk!

De ochtend op het water vloog voorbij, wat hebben wij ontzettend genoten en gelachen! De foto’s die Joe van ons gemaakt heeft zijn het bewijs! Superleuk!

Na een ochtend vol plezier en voldoening weer de auto in, richting Inverness. Althans, dat dachten wij.

Het weer was zo prachtig (strakblauwe lucht en heerlijke 23 graden) dat wij toch nog even terug wilden naar Loch Morlich om foto’s te maken. Eenmaal daar aangekomen gingen wij nooit meer weg en hebben wij heerlijk gelegen op het strandje in de zon, puur genieten!

Aan het eind van de middag dan toch maar richting Inverness vertrokken waar wij in het begin van de avond aankwamen bij het Corriegarth Hotel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade